טקס בר/בת מצווה הוא אירוע מיוחד ובמעמד מרגש שכזה מן הראוי שתקבלו תיעוד שאתם רוצים לזכור לכל החיים. אנחנו מתמחים באטרקציות לאירועים, במיוחד בעמדות צילום מזווית אחרת עם מיתוג אישי שלכם לפי סגנון הבר\בת מצווה הכול בשביל לתעד עבורכם ערב מושלם שכולל סרטון מגניב ב-360 /במראת סלפי תמונות להדפסה ,Gif,בומרמג שתוכלו לעלות לטיקטוק , אינסטגרם ולשאר הרשתות החברתיות .

בר/בת מצווה בצילום 360

 אתם מחפש דרך ייחודית ומרגשת לחגוג את בר/בת מצווה?האטרקציה הזו בול בשבילכם, אטרקציה שמתאימה לבנים ולבנות.

 אנו מציגים את עמדת צילום 360  המתקדמת שלנו בטכנולוגיית צילום 360! הטכנולוגיה החדשנית שלנו מאפשרת לכם, לחברים והמשפחה שלכם לעלות על הבמת לד המגניבה שלנו ולצאת עם סירטון ערוך, פילטרים של בומרנג וסלאו מושן, סרטונים שמוכנים לעלות לטיקטוק ולאינסטגרם ושלאר הרשתות והכל בצילום 360.

אנחנו ב chekol event יכולים להתאים איזה רקע שרק תבחרו, נעצב לכם רקע על פי סגנון (דוגמא: בת מצווה טיקטוק או בר מצווה כדוררגל) האירוע ודרישה.

אנחנו נדאג לכם, כמובן שיש לנו תאורה המחמיאה שתוציא אותכם הכי יפים שיש, ואביזרים לצילום שיהפכו את הסרטון לווירלי. אתם יכולים ליצור חוויה אישית ומותאמת לאירוע בר/בת המצווה שלכם.

עמדת הצילום 360 מאפשרת לכם צילום עם כל החברים מהכיתה, אפשר להיכנס לעמדה 4-5 אנשים לכל סרטון, כך שאחרי דקה יש לכם סרטון מוכן שתוכלו לשתף עם כולם ברשתות החברתיות. עם עמדת צילום 360, אתם יכולים ליצור זכרונות בלתי נשכחים עם החברים והמשפחה הקרובים שלכם, שישארו איתכם לעד.

הזמינו את עמדת צילום 360 שלנו עכשיו לאירוע בר/בת שלכם ותיצרו חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלך. הצוות המקצועי שלנו יטפל בכל הפרטים כדי שתוכל להתרכז בלהנות מהיום המיוחד שלכם. 

 
 
 

בר/בת מצווה עם מראת סלפי

 אתם מחפשים דרך מיוחדת לצילום האירוע שלכם האטרקציה לאירועים שלנו מראת סלפי עם מיתוג אישי שלכם

לא משנה איזה סיגנון בר/בת המצווה שלכם אנחנו יכולים לעצב לכם קיר צילום ממתוג אישי בשביל היום המיוחד שלכם כמו בהשקה עם שילוב של מראת הסלפי שלנו לצילום מושלם 

 בואו לגלות את מראת הסלפי  המתקדמת שלנו  והמיוחד שלנו! המראה שלנו מציע לכם חוויה ייחודית של צילום עם מראה אינטראקטיבי ומקצועי. אתם יכולים להגיע לעמדת צילום וקבל מאיתנו תמונה מודפסת עם מיתוג אישי שלכם על גבי התמונה וכדי לשפר את החוויה יש לנו אביזרי צילום מגניבים שתוכלו להצתלם  איתם , וכמובן צילומי בורמרנג ו GIF שתוכלו לעלות לטיקטוק ושאר הרשתות חברתיות  .

הוספת מראת סלפי  לאירוע שלכם יכול להיות דרך מצוינת להוסיף ערך מוסף לחגיגת בר/בת המצווה שלכם. החוויה האינטראקטיבית של הצילום עם מראה תפגוש את עצמכם מעניקה לחברים והמשפחה  חווית צילום ייחודית ומרתקת.

תשאירו פרטים וצוות Chekol Event כבר ידאגו לכם 

    לשיחה לחצו כאן
    רוצים לדבר?
    שלום נשמח לשוחח איתכם בוואטסאפ 😊